محمد مهران يدافع عن محمد سامي: كان داعم ليا بدون معرفة شخصية

3 أسابيع ago 28

دافع الفنان الشاب محمد مهران عن المخرج محمد سامي بعد قرار الشركة المتحدة للخدمات الإعلامية بوقف التعامل معه مما أثار جدل كبير داخل الوسط الفني وعلى منصات التواصل الاجتماعي.

نرشح لك: في عيد ميلاده- سر ارتداء عادل إمام لـ "الجينز" واللقب المفضل له

نشر مهران صورة تجمعه بمحمد سامي وعلق عليها قائلًا "لراجل ده مكناش صحاب شافني مره في المسرح في ٢٠١٥ و قالي اننا هنشتغل مع بعض و مشفتوش بعدها غير سنه ٢٠٢٠ لما اشتغلت معاه في مسلسل البرنس ومن بعدها بقينا نشتغل مع بعض مشوفتش منه حاجة وحشة خالص و مالوش معايا اي مصلحه شخصيه وكان داعم ليا و لموهبتي بشكل كبير و اي ممثل بيكون هدفه انه يشتغل مع مخرج شاطر و مأمن بيه و مظنش لما هتشوف c.v المخرج ده مش هتقدر تقول غير انه مخرج مهم و شاطر و بيطلع من الممثل افضل ماعنده"

وتابع محمد مهران قائلًا "
ملاحظة لبعض الناس اللي بتتكلم عن الشلليه انا عمري في حياتي ماقابلت استاذ محمد سامي بره نطاق العمل .. معقدتش معاه في كافيه ماسهرتش معاه بتجمعني بيه علاقة ود واحترام و عمل و بس."

يذكر أن محمد مهران شارك في السباق الرمضاني الماضي في مسلسل "النمر"، المسلسل من بطولة محمد إمام، هنا الزاهد، نرمين الفقي، محمد رياض، بيومي فؤاد وغيرهم نخبة من نجوم الفن. المسلسل من تأليف محمد صلاح العزب ومن إخراج شيرين عادل.

اقرأ ايضًا:

أول رد من أحمد السقا على مها أحمد: العشرة بتحكم الواحد

في عيد ميلاد الزعيم ... تعرف على موقف إنساني له في جنازة نور الشريف

حمو بيكا يؤجل ألبومه الجديد تضامنا مع الشعب الفلسطيني

أول رد من أحمد السقا على مها أحمد: العشرة بتحكم الواحد

قراءة المقال كاملا